شازده کوچولو...


هر چی بخوای هس


ببین دخترخانوم تو هرچقدرهم توزندگیت مغرورباشی به یه نفر احتیاج داری 
یكی كه متوجه شه دستت روموقع آشپزی بریدی ونگران نگاهت كنه 
یكی كه اجازه پوشیدن یه سری لباس هاروبهت نده 
یكی كه رفتن به یه سری جاهاروقدغن كنه 
ببین آقاپسر یه قانونی هست كه میگه: 
توهرچقدرهم كه قوی باشی به یه نفراحتیاج داری 
یكی كه وقتی ازخستگی باجوراب خوابت میبره اوناروازپات دربیاره 
یكی كه تومهمونی برات میوه پوست بگیره 
یكی كه بهانه ی ازخواب بیدارشدنت باشه 
پس خواهشا آنقدربهم توهین نكنیدوبهم احترام بذارید 
مامكمل هم هستیم 
ماباهم كامل میشیم 
به قول شازده كوچولو:شایدروزی دلت اهلی یه نفرشد



نظرات شما عزیزان:

شقی3
ساعت8:04---7 دی 1393
باریکلا شازده کوچولو!!!
پاسخ::))


کیوان
ساعت15:28---9 مهر 1393
اره جون کیوان خخخخخ
پاسخ:بلییییی جون نفس خخخخخخخخخ


کیوان
ساعت15:28---4 مهر 1393
واه واه واه پس خودمو خدامو عشقهههههه خخخخخخ
پاسخ:خخخ عاقا اینو من نیگم اجی ارام میگه من ک گفتم خودمو عشقمو خدامو عشقه خخخخ


delaram
ساعت10:27---3 مهر 1393
عاشقشمممممممم عاشق اون بالا سری که همه جوره هوا مونو داره الهی فداش بشمممم خودمممم تنهایی
پاسخ:الهییییییییییی فدا مداااااااا بوگو خودمو خدامه عشششقههههه


کیوان
ساعت9:53---26 شهريور 1393
جووووون من دهنم قفل شد عالی بود توپ توپ مرسیییییییی .....خیلی قشنگ بود وایی عاغا من اینو کپی میکنم @}; -
لااااااااااااااااااایییک
Liiiiiiiiikeeeeeeeee
پاسخ:مرسیییی ازینن همه محبتت فک نمیکردم این مطلب باز خور داشته باشهههه ایییول مرسی.....وب خودته عزیزمم هرچی رو دوس داری کپی کن......تنکسسس تنکسسسس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





/ سه شنبه 25 شهريور 1393 / 21:38 / Κσ§ΑΓ /